Dyskusje na temat działalności WTG, organizacji, planów, działań, spotkań, itd.
Odpowiedz

Nowe osoby na forum WTG

17 sty 2012, 15:21

admin: wydzielono z wątku viewtopic.php?f=1&t=15 zastrzeżonego dla nowych członków WTG "Gniazdo", którzy wypełnili deklarację członkowską i zostali przyjęci w poczet członków. Osoby, które chciałyby się przedstawić innym uczestnikom forum, zapraszamy do pisania w tym wątku.

Witam serdecznie wszystkich z WTG, jestem tu nowy ale nie znaczy całkiem zielony. Swoje drzewo pielęgnuję już od 10 lat i mam nadzieję, że dzięki WTG przybędzie mi gałęzi i "listków" na nim.

Re: Nowi członkowie WTG

17 sty 2012, 15:51

Witamy serdecznie. W miarę możliwości napewno pomożemy. Musisz jednak rozgraniczyć członkostwo w WTG a pobyt na forum WTG.
Pozdrawiam Jacek

27 sty 2012, 10:27

Witam wszystkich!

Jestem nowy, wiec wypada się przedstawić. Swoje drzewo tworzę od może 10 lat w wolnych chwilach. Nie mam dużych osiągnięć, jestem raczej początkującym poszukiwaczem rodzinnych korzeni. Będę więc raczej pytał niż pomagał innym. Mogę pomóc w poszukiwaniach w parafii Pogorzelica, bo mam dostęp do skanów.

Pozdrawiam wszystkich

Roman Gałązka

27 sty 2012, 16:01

Witam Romanie :D
W miarę możliwości każdy stara się pomóc. Życzę owocnych poszukiwań i zadowolenia ze swoich osiągnięć.

Jola

27 sty 2012, 16:16

RomanG napisał(a):...pozdrawiam wszystkich...Roman Gałązka
Miło Cię po trzykroć powitać !
jako członka WTG, jako imiennika , oraz jako ciekawostkę , iż nazwisko Twoje
wiąże się (nie)rozerwalnie z jedną linią moich przodków na przestrzeni wielu pokoleń, chociaż z dokumentami
było by ciężko...
Do zobaczenia na którymś ze spotkań!

27 sty 2012, 16:29

amator napisał(a):
RomanG napisał(a):nazwisko Twoje
wiąże się (nie)rozerwalnie z jedną linią moich przodków na przestrzeni wielu pokoleń, chociaż z dokumentami
było by ciężko...