Wymiana doświadczeń pomiędzy genealogami, dyskusje ogólne na tematy genealogiczne i historyczne, dane dotyczące parafii, archiwów, ciekawych stron, itd
Odpowiedz

Praca magisterska

20 sie 2015, 15:13

Nie jestem pewna czy to właściwy dział by zadać to pytanie, jednakże mam nadzieję że przychylą się Państwo do mojej prośby o pomoc.

Jestem studentką kierunku Etnologia i antropologia kulturowa na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu i piszę pracę magisterską o osobach zajmujących się badaniem historii rodzinnych.

Tytuł pracy brzmi: "Poszukiwanie przodków jako forma samorealizacji oraz rekonstruowania pamięci zbiorowej w rodzinie."

W związku z tym poszukuję osób, które miałyby ochotę opowiedzieć o swoich poszukiwaniach genealogicznych, odpowiadając m.in. na takie pytania jak: Kiedy rozpoczęli badania? Co skłoniło do rozpoczęcia badań? Dlaczego zajmują się genealogią? Jak gromadzili i porządkowali dane?

Pytania nie obejmują w żaden sposób informacji o konkretnych osobach z drzewa genealogicznego, a dane rozmówcy nie zostaną ujawnione w pracy.

Osoby, które zechciałyby pomóc mi w gromadzeniu materiału do pracy magisterskiej udzielając wywiadu, proszę o kontakt przez wiadomość prywatną na forum.

Na terenie Poznania i okolic.

z poważaniem,
Jagoda Musiał

Re: Praca magisterska

23 sie 2015, 12:22

Z ciekawości zapytam, kto jest promotorem ?

Re: Praca magisterska

23 sie 2015, 13:13

Yokune napisał(a):... Tytuł pracy brzmi: "Poszukiwanie przodków jako forma samorealizacji oraz rekonstruowania pamięci zbiorowej w rodzinie." ...

"samorealizacji"???
A któż wymyślił tego tytułowego koczkodana? :lol:

Re: Praca magisterska

23 sie 2015, 14:20

Krystyna z Kujaw napisał(a):
Yokune napisał(a):... Tytuł pracy brzmi: "Poszukiwanie przodków jako forma samorealizacji oraz rekonstruowania pamięci zbiorowej w rodzinie." ...

"samorealizacji"???
A któż wymyślił tego tytułowego koczkodana? :lol:


Kierkegaard w XIX w.

Re: Praca magisterska

23 sie 2015, 14:21