Poszukiwanie informacji o przodkach, ogłoszenia
Odpowiedz

wspólne konto

06 sie 2016, 14:32

Szanowni Państwo,

jestem studentką i chcę zrobić prezent rodzicom w postaci drzewa genealogicznego. Założyłam konto na MyHeritage, jednak dostęp do większej ilości informacji jest płatny. Na tyle jest to duża suma, że nie mogę sobie na to pozwolić. Jednak jeśli są osoby w takiej sytuacji jak ja, może założylibyśmy wspólne konto, wtedy koszty się zmniejszają. Czy są takie osoby? Wspólne konto, na którym mamy nieograniczony dostęp do zasobów jest rzeczą cenną, szczególnie dla osób, które chciałyby a nie mogą sobie na to pozwolić, jak ja. Im więcej osób tym mniejszy koszt. Oczywiście tylko uczciwie osoby, chcące badać swoją przeszłość. Nie chcę tu na nikim zarabiać, byłabym osobą, która uczestniczy w równym podziale kosztów. Może ktoś zaneguje ten pomysł, jednak jeśli jest dobry to czy znajdą się osoby chcące się dołączyć?

Pozdrawiam czytelników fora i liczę na Was!

Jest już jedna chętna osoba, zapraszam :)

Re: wspólne konto

07 sie 2016, 09:00

Jeszcze prościej akurat na MyHeritage - zaproś członków rodziny (np. rodzeństwo, kuzynki). Wtedy wspólnie budujecie to samo "drzewo", a koszty są niewielkie przy podziale

Re: wspólne konto

07 sie 2016, 11:02

No właśnie z rodziny jedynie moich rodziców to interesuje i nie znalazłam nikogo chętnego. Dlatego pytam obcych mi ludzi, bo przy tym nie tylko moje drzewo by skorzystało :)

Re: wspólne konto

07 sie 2016, 11:35

Witaj na forum WTG
Moja propozycja wykup pakiet podstawowy,
można w nim zamieścić około 250 osób.
Do poszukiwań jest wiele innych bezpłatnych
wyszukiwarek które są bardziej wiarygodne.
Po co na starcie myślisz już o tak wysokich kosztach.

Re: wspólne konto

07 sie 2016, 15:08

Witam serdecznie,