Poszukiwanie informacji o przodkach, ogłoszenia
Odpowiedz

TULIMOWSKI, KUBIAK, GOLINSKI, PASZKIEWICZ

19 mar 2013, 19:33

Witam Serdecznie! Jestem zupelnym nowicjuszem w genealogii i od jakiegos czasu staram sie dowiedziec czegos o swoich przodkach.
Wiedze na temat rodziny od strony mojej mamy posiadam dosc obszerna, natomiast strona mojego taty jest wlasciwie duzym znakiem zapytania.
Wszystko co wiem, opiera sie glownie na opowiadaniach mojego taty i konczy glownie na dziadkach.
Dziadek Leonard Tulimowski ur. 1907 Wloclawek, z. 1990 Gdansk, syn Franciszka i Marii (zd. Golinska ) - prababcia Maria prawdopodobnie miala brata i siostre;
Babcia Maria Tulimowska (zd. Kubiak ) ur. 1923 Inowroclaw, z. 2012 Gdansk, corka Jozefa i Stefanii (zd. Paszkiewicz )- prababcia Stefania prawdopodobnie miala brata i dwie siostry;
Babcia Maria Tulimowska z tego co wiem byla jedynaczka. Dziadek Leonard mial 6 braci i siostre. Siostra dziadka Leonarda to Helena Wawro (zd. Tulimowska) (1911-1998 wloclawek), imion reszty rodzenstwa nie znam, wiem jedynie ze troje braci dziadka zginelo w czasie wojny.
Babcia Maria Tulimowska prawdopodobnie byla druga zona dziadka, pierwszej nie znam z imienia.
Nie wiem kiedy dziadkowie przeprowadzili sie do Gdanska. Tata opowiadal tez , ze ktoras ciocia wstapila do zakonu a po wojnie wyjechala do USA. Nie pamietal jednak z ktorej strony rodziny.
W opowiadaniach procz takich nazw jak Inowroclaw i Wloclawek slyszalam Radziejow i Warszawa, sa to jednak puste informacje bez ladu i skladu, ktorych nie potrafie przypiac do zadnego faktu.
Na tym moja wiedza wlasciwie sie konczy i dlatego zwracam sie o pomoc w odnalezieniu jakichkolwiek informacji o moich przodkach, moze wsrod forumowiczow jest ktos z mojej dalekiej rodziny?
Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam!

Re: TULIMOWSKI, KUBIAK, GOLINSKI, PASZKIEWICZ

09 kwi 2013, 20:32

Witam.
Raczej to pewnie "ślepy trop",
ale czy mogłoby być powiązanie z Golińskimi
z Płd.Wielkopolski?Okolic Jarocina?
Pozdrawiam.
Jacek