Cytuj:
Co mam dalej robić? czekać nadal? ale jak długo jeszcze?? Zaczynam tracić cierpliwość.
Może powinnam napisać reklamację? Poradzono mi, że mogę zgłosić to na czacie na stronie. Problem polega na tym, że nie każdy jest biegły w angielskim. Wdzięczna będę o wszelkie sugestie.
Proponuję abyś otworzyła dowolny mail od mormonów dotyczący zmiany statusu zamawianych filmów.
Tam na początku listu znajdziesz takie zdanie:
Cytuj:
Your order status from FamilySearch has been changed. You can check the status of your order by logging into your account. If you have any questions about your order please contact us at films@familysearch.org or call FamilySearch.
Kliknij na pogrubiony przeze mnie adres, otworzy się Tobie okienko do korespondencji. Napisz po polsku reklamację, podaj w niej nr zamówienia [order] gdyż to ułatwi im sprawdzenie Twojego zamówienia. Następnie za pomocą Google translate przetłumacz to na angielski, wklej tłumaczenie do listu, wyślij i czekaj na odpowiedź.
Z moich obserwacji wynika że nie ma sztywnych terminu dostawy. Zdecydowana większość filmów dociera w miesiąc najdalej dwa. Jednak trafiają się filmy docierające po blisko roku od zamówienia. Dlaczego tak - tego nie wiem.
Pozdrawiam,
Roman